About Makcik

My photo
Sungai Petani, Kedah, Malaysia
Tak kenal orang cakap saya sombong. Bila kenal orang cakap saya nie hardcore, kasar, easy going. Haha. Tak kenal maka tak cinta tau.. Love korang ! :)

Saturday 26 May 2012

Kenali Nurich Lacto-Lite


Apakah itu Nurich Lacto-Lite?

Lacto-Lite menggabungkan serbuk yogurt dan dengan kultur hidup, insulin dan ramuan-ramuan lain. Inulin adalah prebiotik. Ia membantu menambahkan bifidobakteria dalam usus dan membantu memastikan keadaan usus yang baik.



Ramuan Lacto-Lite

Inulin, serbuk yogurt dengan kultur hidup, serbuk konjak, oligo-fruktosa, maltodekstrin, serbuk vanila dan silikon dioksida dan kondisionaer makanan (agen antipengerakan) yang dibenarkan.

Bagaimana hendak minum Lacto-Lite?

Campur 1 bungkus Lactolite ke dalam 200ml air, kacau and minum terus. Elakkan penggunaan air panas. Jangan lupa minum 800ml air untuk lihat kesan lebih ketara. Penggunaan Lacto-Lite nie untuk proses detoxification, so, it's really important for us to drink lots and lots of plain water...:)

Harga Lacto-Lite

Ada 25 sachets dalam satu kotak. (RM158.00/sekotak)

Halal ker tak?

Dear, takkan ler makcik nak jual produk haram kot. Memang terang-terang produk nie HALALdear...:) So, jangan risau yer...:)

Lacto-Lite nie sesuai untuk siapa yer?

Sesuai untuk semua jenis lapisan umur baik lelaki mahupun perempuan. Seriously. Especially, yang ada masalah susah sangat nak buang air besar. Means, kalau dapat membuang pon, macam tak lawas, dan tak puas. Lacto-Lite nie memang sangat sesuai untuk breastfeeding mothers, sebab ramuannya takkan sesekali mengurangkan susu badan. Dah ada pengakuan sorang customers yang guna dan takda effect kat susu badan beliau.

Lacto-Lite nie akan membersihkan usus kita, so, after minum nie, akan kerap membuang air besar. Tapi, takda la sampai sakit perut. Lepas tue badan akan terasa lebih ringan...:) Kalau pengambilan Lacto-Lite secara konsisten, lama-lama bukan hanya bersihkan usus kita ja, tapi, kulit muka pun jadi gebus dan mulus, sebab toksin dah takda dalam badan kita...:)

Bagaimana Lacto-Lite dapat membantu anda?

* Menyingkirkan toksin badan
* Menggalakkan metabolism
* Mengurangkan beban badan
* Menggalakkan pertumbuhan bakteria baik
* Membantu dalam penghadaman
* Membantu melegakan sembelit
* Membantu sintesis vitamin

Percaya atau tidak, my leader yang terulung, CDM Kak Ana berjaya mengurangkan berat badan from 98kg hingga 55kg dengan minum Lacto-Lite dan pemakaian Premium Beautiful secara konsisten. So, Lacto-Lite nie memang sangat sesuai for those yang ada weight issue dan memang akan melengkapkan Premium Beautiful dengan lebih sempurna...:)



Jangan takut untuk minum Lacto-Lite nie ok sebab, Lacto-Lite langsung tak mengandungi herba atau kimia yg bersifat Laksatif (julap). So, takkan buat kita sakit perut atau cirit birit...:)

So, apa lagi korang? Sesiapa yang berbadan besar, gempal, weight issue is bukan satu issue lagi tau. This is your chance nak tampil cantik dan sihat dengan lebih berkeyakinan...:)


Raya pun dah nak dekat !! So, jom kita buat persiapan nak sambut puasa dan raya tak lama lagi. Nak KUAT DAN SIHAT supaya dapat jalankan ibadah bulan puasa dengan baik hendakNya..

Dapatkan PREMIUM BEAUTIFUL + NURICH LACTO-LITE + PIL MAHARANI sekarang !!


Jadi, jom cari makcik sekarang !

mobile : 019-4481391
email : fatinzaifa@yahoo.com

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Sokongan Anda ! Semoga ALLAH Berkati Kalian Semua. Amin~